czwartek, 5 grudnia 2013

Mini wyzwanie :D

Witam serdecznie :)
Dzisiaj chciałam zaprezentować mój "mikołajowy gang", który stworzyłam na wyzwanie na blogu scrapgangsterki. Polegało na wykonaniu pracy w wersji mini czyli nieprzekraczającej 10cmx10cm. Wpadłam na pomysł zrobienia mikołajów z rolek po papierze, które gdzieś widziałam w internecie, ale dokładnie nie pamiętam gdzie. Postanowiłam, że czymś je wypełnię i padło na Jelly Beans :D
Zapraszam do oglądania.




Zapomniałam jeszcze dodać, że wymiary mikołajów to mniej więcej 10cmx7cm :)

Piszcie jak wam się podobają i czy wy przygotowywaliście dla bliskich coś własnoręcznie na mikołajki :D
Do następnego !

4 komentarze:

  1. fajniutkie te mikołajki :) a nazwa "mikołajowy gang" extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie! Świetny pomysł :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny i wesoły gang!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy