poniedziałek, 18 listopada 2013

Nowy początek

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu :)
Tytuł może się wydać dziwny, bo to pierwsza notka, ale dla mnie to jest nowy początek. Miałam już kiedyś bloga, na którym umieszczałam kartki mojego autorstwa. Niestety zabrakło mi na to czasu i może straciłam też trochę zapału. Jednak teraz zaczęłam za tym tęsknić, więc postanowiłam zacząć od zera na nowym blogu :) Chciałabym też poszerzyć zakres tematyczny. Tam były tylko kartki. Tu chciałabym dodać też coś o wystroju wnętrz, dekoracji stołu na różne okazje itp. Ogólnie mówiąc hand-made pod różnymi postaciami :) Dzisiaj pokażę wam trzy kartki, które wykonałam w ostatnim czasie oraz coś innego, czego jeszcze nie pokazywałam. Zapraszam do oglądania



To już tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się podobało. Mam wiele pomysłów, które mam nadzieję uda mi się zrealizować. Zapraszam do zaglądania od czasu do czasu. Do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy