sobota, 23 listopada 2013

Recenzje świątecznych zapachów Yankee Candle #1 : Sugared Apple & Snowflake Cookie

Cześć !
Dzisiaj chciałabym zapoczątkować serię postów pod tytułem "Recenzje świątecznych zapachów Yankee Candle". Przez kolejne tygodnie, aż do świąt, będę w każdą sobotę publikować nową recenzję. Wpadłam na ten pomysł, gdyż jestem na etapie poszukiwań idealnego zapachu świątecznego, który umili mnie i mojej rodzinie ten wyjątkowy czas i pomyślałam, że może komuś też się to przyda. 

Jeśli jeszcze nie wiecie jak używać wosków to tu macie filmik, gdzie wszystko zostało dokładnie wytłumaczone http://www.youtube.com/watch?v=QqEREh1Id2g :)
Gdy już wiemy co i jak możemy przystąpić do recenzowania. 

Zapomniałam jeszcze o jednej rzeczy. Chciałam was przeprosić, że woski na zdjęciach są już pokruszone i nie wyglądają  zbyt elegancko, ale nie pomyślałam, żeby je sfotografować przed paleniem :P obiecuję, że następnym razem się poprawię.
Nareszcie możemy przystąpić do recenzowania.

Sugared Apple 

Na stronie goodies.pl możemy przeczytać o nim : Pyszne, bardzo soczyste i przyjemnie słodkie jabłka kojarzą nam się nierozerwalnie z przełomem lata i jesieni. Jednak kiedy takie dojrzałe kosztele czy makintosze posypiemy szczodrze cukrem – wnet staną się zimowym przysmakiem i dekoracją, która idealnie dopełni świąteczny wystrój domu. A przy okazji – dzięki magii Yankee Candle – tak ubarwione owoce otoczą wnętrza niepowtarzalnym, bardzo przyjaznym aromatem. Śnieżny wosk Sugared Apple to kwintesencja słodkiej soczystości dojrzałych jabłek przykrytych pierzynką nasyconego wanilią cukru. Ot, smakowity kąsek dla wszystkich łasuchów i gratka dla fanów klimatu świąt. 
Zdecydowanie czuć jabłka z cukrem, jak dla mnie karmelizowanym cukrem :) Wanilii tam nie wyczuwam. Zapach jest przyjemny, ale do moich ulubieńców nie należy. Myślę, że jest warty wypróbowania, szczególnie dla wielbicieli jabłek i słodkich zapachów.
Snowflake Cookie

Na goodies.pl znajdujemy taki opis zapachu : Wygląda jak cukiernicze cudeńko – jak maleńkie, pachnące wanilią, bardzo maślane ciasteczko oblane dekoracyjnym, różowym lukrem. Jakby tego było mało... tak samo pachnie! Bo wosk Yankee Candle Snowflake Cookie to kwintesencja słodyczy w najlepszym wydaniu i inspirujący sposób na to, jak w jednej chwili wprowadzić do wnętrza domu odrobinę świątecznej atmosfery. Tradycyjne ciasteczka to punkt kluczowy grudniowych celebracji. Zwłaszcza te pięknie udekorowane, przygotowywane na powitanie Mikołaja i pałaszowane w towarzystwie ciepłego mleka. Albo te, które Yankee Candle sprawnie zamyka w uroczych, świątecznych woskach zapachowych!
Zapach jest naprawdę słodki, ale nie mdli. Jeśli miałabym go do czegoś porównać to byłoby to  kruche, maślano-waniliowe ciasteczko.  Jest to przyjemy aromat, ale nie do końca jestem pewna czy jest to taki idealny świąteczny zapach. Polecam wszystkim fanom ciastkowych oraz słodkich zapachów. Ja z pewnością kupię jeszcze jeden wosk :)
Tutaj macie linki do sklepu, w którym możecie je kupić :
-Sugared Apple (http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/380-slodkie-jablko-sugared-apple.html)
-Snowflake Cookie ( http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/353-snowflake-cookie.html)

Chciałam wam jeszcze wspomnieć, że Sugared Apple jest zapachem listopada i możecie do końca miesiąca kupić go 25% taniej :)

No więc to by było na tyle. Piszcie czy wy testowaliście te zapachy i co o nich myślicie oraz jakie są wasze świąteczne typy. Chętnie coś z nich wybiorę  do wypróbowania, bo mam przygotowany jeszcze tylko jeden zestaw. 
Do następnego ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy